Olin vakaasti ajatellut, että en mene messuille. Mutta takana oli ihan karmea työputki ja mikä mukavampaa rentoutumista, kuin pieni shoppailu.  Mun mineilyt on aika hiljaiseloa, mutta aina sitä saa sellaista inspiraatiota kun katselee toisten tekemisiä. 

Mulle iski ihmeellinen "en tarvi mitään"- fiiilis.  Tai just tuolla nukkekotitasolla. Mummulaan ei mahdu yhtään tavaraa. vaikka myynnissä oli kyllä taas mitä ihanimpia juttuja. Yhden selkeän nukkekotitavaran ostin -  Järvenpään Johannalta kanamunat kotelossa. Sellaista mummulla ei vielä ollut. Ja nyt on ja tosi hieno onkin :)

 

 

Espanjalaista Minituares-lehteä mulla ei vielä ollutkaan - eli nyt on tämäkin. Tosi kiva lehti. Marian ja Esan pöydästä

 

 

 

 Olen langennut ostamaan netistäkin Teippitarhan teippejä... ja nyt sitten vähän lisää messuilta. Ja Marialta ja Esalta Fimoja. Nää on niin mun värejä...

 

Sitten GEPETTOn uutuus.  Tai en tiedä onko uutuus - mulle uusi juttu. Tosi suloinen pikkuinen talo. Anu oli itse maalannut mallikappaleensa kauniin siniseksi. Minä täällä tuskailen kun en tiedä mikä väri olisi paras.

 

 

Sininen Petshop-sammakko oli sellainen pikkuihastus :)

 

 

Nämä palaset sain kaupanpäälliseksi talokaupoista. Kirjaimet ovat tosi kivoja... tosi aika suppea valikoima, koska Anu oli tehnyt niistä tekstin "Ei mainoksia" ;)

 

 

Muita ostoksia voi katsoa toisesta isojen töiden blogistani  Mamma Mäkisestä.

Mulla on nyt kolmevapaata edessä, yritän saada päätetty talon värin. Aika huolella pitää pystyä se tekemään. Sisätilatkin ajattelin maalata.

Yritän ryhdistäytyä mummulan kanssa. Jotenkin haluan asetella sen siten lopulliseen asuun, sitten voisin kaivaa se Talo Aurinkoisen vaatehuoneen nurkasta.


Oikein mukavaa viikonloppua kaikille!!! t. Eliisa ♥