Mukavaa maanantaita kaikille! Täällä vietetään tytön kanssa sairaspäivää. Olemme molemmat flunssassa. Päätin kuitenkin nyt ryhdistäytyä ja päivittää nämä sivut. Harmittaa, etten ole aikoihin saanut mitään aikaiseksi - no kuusenjalka on valmiina, mutta joulukuusi aivan keskeneräinen. -  Tällaisten pelkkien ostosten päivittäinen ei oikein palvele nukkekoti-ihmisiä.

Jokatapauksessa - tässä mun piristykseni parin viikon ajalta.

KANGASTA:  Ihanaa kiiltävää, plyyshiä? tai jotain sen tapaista. Luonnossa ihanan herkulliset värit!

2147190.jpg

2147194.jpg

IHANA RASIA: Vanha rouva myi tätä ja pyyteli anteeksi, ettei se ole Tupperwarea, mutta on kuulemma kätevä ruokapöydässä. Minä olin onnellinen, että sain tällaisen pyörivät "jutun" itselleni käsitöihin, kansissa  pikkutavarat pysyvät ilman, että karkaavat lattialle. Rouvan mies meni myöhemmin ohitseni ja sanoi rouvansa harmittelevan, ettei ollut tullut mieleen käyttää astiaa käsitöihin. Mies oli varmaan iloinen, että mokomasta päästiin eroon :) Rasiassa vielä kiiltäviä "mitälienuppeja" ja mustia  jotain "läpysköjä".

2147197.jpg

PIENIÄ PUISIA KELLOJA:  Tosi söpöjä ja paljon :)

2147199.jpg

 

PUUTAVARAA:  Lasten palikoita, niitä oli laatikollinen, isot siniset lähtivät kiertoon. Pienet puunväriset jäivät minulle - ah, noita on kiva hypistellä.

2147201.jpg

 

RISTIPISTOTYÖT:  Nämä maksoivat 1e kappale. Olisin voinut maksaa 2e. Teen näistä mummulle tyynyt. Vähän isomman sorttiset, mutta ei liian isot 1:12 nukkekotiin.  - Miten joku myy näin halvalla???

2147205.jpg

 

JA VOI SITÄ ONNENPÄIVÄÄ! Katri-mummun puiset permanenttirullat löytyivät jostakin laatikon pohjalta!!!!! Ja minä kun luulin, että olin ne viime syksynä hävittänyt.

2147211.jpg