Sain Marialta tämän tunnustuksen. Iso kiitos!

Minunkin siis pitäisi listata 5 addiktiota ja  myös jakaa tätä eteenpäin.

 

Minun riippuvuuteni:

 

1.  Kaikki materiaali - kaikkeen askarteluun. On pakko saada aina jotakin - laatikot pursuaa erilaisia sametteja, eri värisiä, ruusuisia, leveäpää, ohuempaa - kun ne on niin ihania ja niistä voi tehdä vaikka mitä... Laatikot pursuaa pitsejä kaupasta ja kirpputoreilta - kun ne ovat niin ihania.  Laatikot ovat nyt täyttyneet tilkkutyökankaista kun ne ovat niin ihania... Päässä pyörii tuhat ja yksi ajatusta, mistä mitäkin voisi tehdä, kun on aikaa.

2.  Nuket ja nukenvaatteet.  Rakastan nukkeja.  Voisin ostaa tytölleni vaikka kuinka paljon niitä, koska itse haluan niitä. Tässä on järki vain pidettävä päässä. Minulla on nukenvaatekaavoja, nukenteko-ohjeita, kirjoja.... Nuken kenkiä on löytynyt kirpputoreilta...

3.  Nukkekoti - olen ihan koukussa näihin juttuihin, kaikkeen pieneen ja näpertämiseen. Olen koukussa blogi-maailmaan, kommentoimiseen, blogeissa surffaamiseen, kaikkiin ihaniin nukkekotikauppoihin.

4.  Turtles-lelut.... Kehtaako edes sanoa :)   Esikoinen tykkäsi aikoinaan Teini-ikäisistä mutanttininjakilpikonnista - minä inhosin, kun nimikin oli niin typerä. Nyt keskimmäisellä on Turles-talo, auto, sukelluslaitetta jne - ja vaikka niillä ei leikitä enää, äiti suojelee leluja pyhästi. Uusin ostos kirppikseltä on Turtles-moottoripyörä....   

5.   Elokuvat.  Tykkään mm.  Tarantinon leffoista,  kaikista epämääräisistä, joiden jälkeen on ihan pöllähtänyt olo - ja ihastunut.  Suosikkileffani on kyllä yhä - (ei Tarantinon kylläkään)  "Huuliharppukostaja", jota en ensin millään suostunut nuorena katsomaan tyhmän nimikäännöksen takia :)  Olen piirrettyihin myös ihan hölmönä.  Meillä on ihan älytön määrä dvd-leffoja -  riippuvuus sekin :) Uusin Bolt oli huippu :)

 

Mulla taitaakin olla aika lailla näitä addiktioita :)

 

Ja koska tämä on tosiaan kiertänyt jo monelle, on vaikea jakaa. Ja on niin monia "Fabulous"-blogeja. 

Annan tunnustuksen  läheisille kerhoystävilleni, joilla on oma blogi; Minrille, Olgalle, Kii:lle ja Piipalle.  Upeita kavereita, kenen kanssa on kiva näpräillä ja nauraa yhdessä.