Lähdin messuille - vain vähän rahaa mukana. Ja ensimmäisenä suuntasin  Salosen Mirkan pöytään -ostamaan sitä tuohireppua, joka aina on jäänyt ostamatta - yleensä siksi, että olin jo tuhlannut rahani ennen Mirkan pöydän luo pääsyä, ja 20e reppu tuntui sitten jo ihan liian kalliilta. Mutta, nyt se sitten  on mummulassa.  Ihan kuin tuo ullakko vaatisi sitä... ihan kuin ei olisi ullakko laisinkaan ilman tuohireppua :)

Laitoin repun heti seinään, valaistus on vähän huono, mutta niinhän se ullakolla onkin - varsinkin kun mummulassa ei ole sähköä.

 

Lehtovuoren Sirkalla on aina kaikkea ihanaa, erilaista.  Houkutuksia oli paljon, mutta nyt tuo budjetti vähän tiukilla. Mutta tämä ruukku oli pakko saada, ihan just mun väri. Tekijänä Sirkan mukaan Elizabeth Causaret, Ranskasta. Ruukku on sellaisen ison lattiaruukun kokoa. Ihan just sopiva siihen mun  haaveissa olevaan taloon.

 

 

Näiden kahden hinnalla olisi ehkäpä saanut enemmän pieniä juttuja, mutta kyllä mä näistä olen onnellinen :)  

Niin - kävin sitten siellä isompien töidenkin puolella - katsomassa muunmuassa niitä ihania barbinukkeja. Olisi ainakin kiva omistaa Elvis-nukke! Upeita kaikki olivat kertakaikkiaan.  Nuket ovat kyllä ihania!

Eliisa