En muista koska minulla olisi ollut tällainen influenssa... Olisiko vuonna 2005? Muistan olleeni siihen aikaan sydänvalvonnassa töissä....makasin reporankana kuumeessa, sain vielä oksennustaudinkin sen päälle. Nyt olen siis ollut kipeänä,yli 39 kuumeessa, keuhkot tukossa maannut sängyssä ja kun vähänkin on olo suonut, (rauhaton sielu kun olen) olen jotain olematonta näprännyt. 

Tällaista pientä virkkausta siis. Mulla on kotona kaksi pientä lasten jakkaraa, metalliputkijaloilla ja niihin olen suunnitellut virkata päälliset... Mut ei ole ehtinyt/viitsinyt jne. Tämän jakkaran päällinen ei olisi kestänyt puolta tuntia kauempaa terveenä, nyt otti vähän pidempään.  Ja kun kaikki on mummulla niin vihreää, otin mukaan vähän keltaista ja oranssia. Piristystä mummulan keittiöön. Tuoli itse vanha ostos "puuvalmiita" Tiimarista.

 

Olen nyt siis kuumeeton. Olo hutera, mutta jotain on saatava tehtyä. Rasittavaa, että jopa netteily uuvuttaa :)

Mukavaa viikkoa kaikille! - Eliisa -