Nonniin, nyt näitä ostoksia...

Lehtovuoren Sirkalla on aina jotain erityistä myynnissä, just sellaisia juttuja, joista minä tykkään - olisipa pussissa ollut enemmän rahaa, olisin löytänyt enemmänkin Sirkalta :)

Tämän ikkunan kuin näin, niin tiesin, et mun on. Olen aina halunnut ikkunaa, jossa ikkunat aukeavat "englantilaiseen" tyyliin.  Nyt mulla on, eikä tarvi haikaille ulkomaisia nettikauppoja....

Tämä patteri myös Sirkalta- I-H-A-N-A ... mun mielestä. Siihen tulevaan taloon, kuten tuo ikkunakin.

Nukkekoti ja Lelusta 0.8mm pitkät puikot - ja Pirjolta ( Marian äidiltä)- kassit. Audrey on ihana ( äitini nuoruusvuosien suosikki, kun oli pienirintainen  - kuten äitinikin :)  ja Elvis on ihana - smak!

 

Elise Rasehornin pöydästä ihan huippu-upeat leivokset. Pääsiäisleivos on mielestäni tosi hyvin onnistunut!! Berliininmunkki mulle - tietysti :)

 

Sinervän Sinikka oli tehnyt astioita. Kun näin tämän, niin se oli rakkautta ensisilmäyksellä.  Kaunis - vihertävä... nii-in.

 

 

Merosen Hanna yritti selvittää minulle paypalin saloja.... Oli meinaan tehnyt niin hienoja Etsy-ostoksia, että. Ehkä hyvä, etten ihan ymmärrä miten se homma toimii....

Noh, sinkku-tytölle ostin Hannalta huovutetun hatun ja voih onnea - sain Hannalta pieniä siemenhelmiä - En ihan oikeasti ollut tajunnut, että niin pieniä helmiä myydään. Keltainen kissani on siis vieläkin ilman silmiä - mutta ei kauan :)   Tosin, oli ihan hirveän iso työ, kun etsiskelin mokomaa kattia - löytyihän se.

Puinen nukke on Lehtovuoren Sirkan pöydästä. Joo, minä alan nyt ompelemaan kovasti nukelle vaatetta, ja tämä toimii mallinukkena......

 

Punainen tupa oli myymässä bunkalankoja - ja minähän ostin. Näitä ei kotona vielä ollutkaan :) Värisävyt ajatellen Sinkku-kotia.

 

Ja sitten löysin vielä 1mm puikot ja lankaa. En valitettavasti muista myyjän nimeä.  Olen kuitenkin neulonut paitaa tänään neidille, ja aivan ihanaa tuo lanka on ollut ja puikot myös.  Ja eikös ole hienot huivit tyytyllä kaulassa, heh....

 

JA... sitten olin jo lujaa lähdössä kotiin - ja bongasin vanhan pariskunnan pöydän... Sieltä löytyi lankoja... tietysti :)  Liki 60 kpl ohuita ompelulankoja - näistä minä kokeilen virkkailla jotakin!! - Voisin vain hiplailla näitä lankoja :D

 

Mukavaa oli ja nyt en tuhlannut ihan hirveästi rahaakaan. Tosi inspiroivia nämä messut ovat kyllä. Lahteen en varmaankaan pääse, mutta  sitten Forssaan, kun olen lomalla.